torsdag 30. desember 2010

Årskavalkade

År 2010 har vært et produktivt år. Mitt første år som "aktiv strikker" og mitt første år som blogger. Siden jeg startet bloggen min den 1. februar i år har jeg ferdigstilt 25 strikke- og hekleprosjekter.

Det har blitt luer, skjerf, sokker, tepper, puter, presskannevarmer, vester, gensere, jakker osv.

Mange har nytt godt av min nyvunne strikkedille, men mest har det kanskje blitt til meg selv..

Jeg har strikket og heklet året rundt, om enn med litt oppsving i julemesse- og julegavetider.

Mange farger har det også blitt og merkelig nok har rosa blitt den store vinneren i år.

Til neste år håper jeg å få produsert minst like mye, og gjerne prøve meg på litt større prosjekter.
Dette blir sannsynligvis det siste innlegget i år, og jeg ønsker dere derfor riktig godt nytt år! Vi sees i 2011!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar